woensdag 26 maart 2014

What's in my washstand?


Hey iedereen, vandaag heb ik een what's in my washstand (wastafel) voor jullie, ik heb hem namelijk opgeruimd en toen zag ik dat ik redelijk veel verzorgings spullen had... Dus, dat laat ik nu aan jullie zien :D Sorry als dit artikel een beetje té lang is, ik heb het geprobeerd om er een filmpje van te maken maar de kwaliteit ervan was niet zo geweldig... dus daarom foto's (:
Ohja, dit is niet alles wat ik heb, er staan namelijk nog ook dingen bij m'n oma's en opa's huis.
Enjoy! 


 Bovenste la:

Van links naar rechts: 1. Essence gel-look topcoat 2. Catrice Quick dry topcoat 3. Rimmel London 60 seconds Nail polish 843 - midnight skinny dip 4. Catrice I'm dynamite 5. L'oreal 306. Sex on the peach 6. Essence lakje, ik weet niet welke :$ 7. Dit is al een redelijk oud lakje, dus ik weet niet of hij in het assortiment zit.
Nagellak (: Hier boven staan de namen enzo, ik weet niet of jullie dat interessant vinden maar ik heb het er gewoon voor de zekerheid bijgezet...

Van links naar rechts: 1. Lip Balm, H&M 2. Essence Stay with me, 07 kiss kiss
Qua lipproducten heb ik niet zoveel omdat ik het eigenlijk bijna nooit draag, maar de producten die ik heb zijn wel super fijn!

Van links naar rechts: 1. Rimmel Exaggerate Eye Liner 2. Essence eyeliner pen, extra longlasting
Eyeliner. Een van mijn meest favoriet make-up product van het moment! I love it!

Van links naar rechts: 1. NYC Big Bold 2. Rimmel London Scandal eyes Show off
Tja, Mascara, iedereen weet wel denk ik wat dat is (:

Hema Cleansing Face Wipes
Deze doekjes van de HEMA verwijderen je make-up in een keer, heel handig en je hebt maar een doekje per keer nodig.

Diadermine Dagcrème
Toen ik last had van een droge plekjes in m'n gezicht raadde de drogist mij deze dagcrème aan, en het hielp gelukkig goed, zo nu en dan gebruik ik hem nog steeds ookal is m'n droge huid nu al weg.

1. You've been mango-ed (oranje blok) 2. Sweetie pie shower Jelly 3. Tender is the night massagebar 4. Handcrème Handy Gurugu ~Tester~
Lush<3 Misschien wel een van mijn meest favoriete winkel! De geuren zijn zo hemels daar! 

Da nagellak remover zonder aceton

Tand spoeling (mondspoeling) Anti Caries

Pincet & Nagelschaartje

Van links naar rechts: 1. Tandenstokers 2. Was voor m'n beugel (ja.. dat klink inderdaad heel raar)

Een 3D bril en een diadeem
Waarschijnlijk denken jullie; waarom heeft ze een 3D bril in haar wastafel? Nou, dat ik omdat ik hem anders te snel kwijt raak... XD

Horloge

Parfum, Ange ou Démon, Givenchy
Deze geur is zoooo goddelijk! Echt een aanrader!

Onderste la:

Van links naar rechts: Hema Caring Black Orchid Scrum cream 2. Hema Caring Black Orchid Foaming Shower Gel
Het leukste aan deze producten vond ik de uitstraling, zo sweet!

Van links naar rechts: 1. Hello Kitty Body Lotion H&M, Puma Flowing Body Lotion 3. Pucca funny love bodylotion 4. Nivea Happy Time Body Lotion
Niet vragen naar de Hello Kitty en Pucca Boddylotion :$

Van links naar rechts: 1. l'Oreal Elnett Latin Hairspray 2. Schwarzkopf Heat Styles (heatprotection) 3. Schwarzkops Gliss Kur Hair Repair (ofzoiets)
Haarproducten! :D

Blond Amsterdam Body Mist

2 Diadeems en een donut knot ding (je doet het dan om je knot en dan ziet het er wat leuker uit :) )
De diadeem met de oortjes en het knot bandje zegmaar heb ik bij claire's gekocht, de normale zwarte diadeem weet ik niet, sorry.

Dan heb ik ook nog een kistje waar wat extra reserve spullen en testers inzitten (:

Extra tandenstoker (ik heb er veeeel xp)

Van links naar rechts: 1.Nivea Body Lotion voor onder de douche 2. Neutral Shampoo Normal 3. l'Oreal Ever Pure ofzoiets... :P

Zijkant:

Aan de zijkant van m'n wastafel heb ik een poster van Little Mix hangen (I Love Them So Mutch!) en nog wat watjes (:

Bedankt voor het lezen! Hopelijk vonden jullie dit artikel niet té lang,
-Siënna x.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten