zondag 30 maart 2014

Klets artikel >.<

Hey iedereen, zoals jullie al aan de titel konden lezen heb ik een klets artikel voor jullie... Enjoy!



~1000 views~
Whaaat!? 1000 views? Wow... Iedereen echt bedankt voor het lezen! Dit blijft ons echt motivatie geven voor door te gaan, zonder jullie waren we misschien al lang gestopt!


~De komende artikels...~
Wat kunnen jullie nou verder verwachten? Ik wil sowieso ook filmpjes gaan maken voor de blog... Oke, dan zijn ze maar niet zo'n hoge kwaliteit.. Het is nou eenmaal zo.. Ik ben trouwens aan het sparen voor een goede spiegelreflex camera en ik denk dat ik hem over 4/5 maanden heb :) ja.. Ik weet het... Dit duurt nog best lang maar ik ben nog te jong voor een baantje dus ik spaar het kleedgeld gewoon bij elkaar en probeer wat meer klusjes te doen... :p


~tips?~
Het zou natuurlijk leuk zijn als jullie ook een keer een comment achter lieten met verzoekjes of tips enz.. Omdat wij dan ook beter weten wat we moeten schrijven en wat er aangepast moet worden.. :)

Oke... Dit wou ik even kwijt... Hebben jullie ook zo'n last van de zomertijd? Ik wel... Hihi;)
~Siënna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten