donderdag 6 maart 2014

Shoplog Maastricht

Hey iedereen,
Vandaag zijn Chayenne en ik naar Maastricht geweest en natuurlijk hebben we er een paar dingen gekocht, in dit artikel laat ik mijn spullen zien, Enjoy!

-Notitieboekje Hema, €2,50-
oke, als een van de eerste dingen die we samen wilden kopen was een boekje waar we onze ideeën, revieuws en meer in konden schrijven voor onze blog. Er staan trouwens gewoon lijntjes in en achterin is een vakje waar we nog wat dingen in kunnen bewaren.
Toen we uitgekeken waren bij de Hema gingen we even langs de Jamin. Voor degenen die de Jamin niet kennen: het is een snoepwinkel en het verkoopt onder andere veel Amerikaans snoep.



-Flipz (Jamin), €2,19-
Toen Chayenne me dit zakje Flipz liet zien was ik helemaal verkocht, maar nu ik erover nadenk heb ik er eigenlijk wel spijt van dat ik het heb gekocht. Voor degene die niet weten wat Flipz zijn: Het zijn gewoon krakelingen gedipt in witte chocolade! Je kan dit dus makkelijk zelf maken. Dit is ook de reden dat ik dit eigenlijk een miskoop vind, en eigenlijk verwachte ik ook wel dat er wat meer inzaten. Maar... Ze zijn wel superlekker!


-Reese's (Jamin), €2,50-
Reese's ofcourse! Eerst zat ik wel een beetje te twijfelen of ik ze zou kopen omdat ze vrij prijzig zijn, maar ik ben zooo blij dat ik ze gewoon gekocht heb! De combinatie van pindakaas en chocolade is gewoon geweldig!

-Extra Dessert Delights, €1,75-
Het laatste wat ik bij de Jamin heb gekocht is een pakje kauwgom, maar niet zomaar kauwgom... Deze kauwgom heeft de smaak Mint Chocolate Chip! Mijn eerste indruk was niet zo positief, maar toen ik hem eenmaal in m'n mond had vond ik hem super lekker! Ik was ook aardig verbaasd over hoe erg de smaken verdeelt worden, eerst dacht ik dat je alleen het mint gedeelte zou proeven, maar je proeft de chocolade ook super goed!

 -Claire's, €4,99-
(Sorry voor mijn hand op de 1e foto, er staan nog een paar swatches op van Eyeliner.) 
Bij de Claire's heb ik een armband gekocht met 3 uiltjes op een rij. Aangezien dat ik een kleine zwakheid heb voor uiltjes vond ik deze armband ook echt geweldig!

Aangezien dat lush zo ongeveer naast de Claire's ligt waren we daar natuurlijk ook naar binnen gegaan,

 -Fluffy Egg (Lush), €4,95-
Van de paas collectie heb ik dit heerlijke bad-ei genaamd Fluffy Egg gekocht. De geur is verrukkelijk bloem achtig en ik hoop (en ik weet eigenlijk wel zeker) dat m'n bad helemaal roze word. Mmm.. Heerlijk! <3

-Sexy Peel (Lush), €5,75/100g-
Als laat bij lush kocht ik dit stuk zeep, en hij is echt goddelijk! Deze 'Sexy Peel' ruikt heerlijk naar citroen, sinaasappel, eigenlijk gewoon citrus vruchten, en jongens, ik heb mezelf er al te veel op betrapt dat ik stiekem aan dit stuk zeep zat te ruiken (;. Als je deze zeep gebruikt blijft de geur ook aardig lang hangen en dat ik ook wel fijn. (vooral in de zomer, citrusgeur jaagt muggen namelijk weg!)

Als laatste zijn we in ons dorp nog even naar het kruitvat geweest en daar heb ik deze eyeliner gekocht,

 -Essence eye liner pen, €2,59-
Dit is eigenlijk niet echt iets speciaals, het is gewoon een eyeliner pen, Maar hij is wel echt superfijn omdat je er verschillende diktes eyeliner strepen mee kan zetten.

dit zijn dus een paar swatches van de eyeliner pen. Hopelijk blijft hij ook lang zitten en brengt hij makkelijk aan. (willen jullie misschien een review hiervan? )

-l'Oreal Paris - 306 Sex on the peach, €5,99-
Eigenlijk wou ik een keer een l'oreal lakje proberen omdat ze er altijd zo vrolijk uitzien. En omdat de lente er bijna aankomt dacht ik; laat ik een een vrolijk lakje pakken! Ik heb nu voor de kleur 306 Sex on the peach gekozen omdat hij er gewoon zomers uitzag.

Dit was alles wat ik heb gekocht, hopelijk vonden jullie het leuk,
-Siënnax

PS. als jullie willen dat er een review over een product komt laat het dan even achter in de reactie's! 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten