dinsdag 18 maart 2014

Time To Relax! ✿


Als jullie mijn vorige artikel hebben gelezen weten jullie dat ik deze week toetsweek heb, en ik weet niet of jullie het ook hebben... maar als ik zo'n drukke week heb moet ik echt even relaxen! In dit artikel laat ik jullie weten hoe je dat (hoe ik) het beste kan doen! Veel leesplezier <3


Als eerste is het altijd wel fijn als je een lekkere geur om je heen hebt, dit kan je doen met geurkaarsen maar ook een luchtverfrisser is goed! Vooral de geur lavendel werkt lekker ontspannend.


Neem een bad! Het warme water werkt kalmerend en is bovendien ook goed voor als je spierpijn hebt.
(als je geen bad hebt kan een lekkere douche ook gewoon)
Tip: gooi een lekkere bruisbal in je bad voor een leuk kleurtje! 

Ga een half uurtje yoga doen :D Dit klinkt nogal raar maar ik heb het geprobeerd en het werkt echt rustgevend! Op YouTube kan je talloze filmpjes vinden met simpele yoga oefeningen.


Zet even alle elektronica uit... Ja, ik weet het, het is moeilijk, maar het is wel het beste. Als je wilt ontspannen en je hebt storende bronnen om je heen is vrijwel onmogelijk om helemaal tot rust te komen :P Zet ze dus gewoon uit...

Me time! Ieder meisje kent dit wel, het gevoel dat je even wat tijd aan jezelf wilt besteden. Je hoeft je tijd niet altijd aan je uiterlijk te besteden, het kan ook gewoon een kopje thee drinken zijn, of een tijdschrift lezen, etc. Je kan alles gewoon waar je rustig van wordt, dit is namelijk voor iedereen anders (:


Hopelijk hebben jullie nog veel fijne relax momentjes, en wat je ook doet... Have Fun!
~Siënna ✿

Geen opmerkingen:

Een reactie posten