donderdag 13 maart 2014

20 questions tag

Hoi allemaal,
Omdat ik niet zo goed wist wat ik vandaag wilde posten, ben ik wat rond gaan zoeken op internet. Toen kwam ik deze tag tegen. Het zijn 20 random vragen waar ik eerlijk antwoord op ga geven.
Laten we beginnen.

Wat is je lievelingskleur?
Ik heb niet één lievelingskleur, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor pastelkleuren gaan. Ze passen in ieder seizoen thuis en zijn niet te schreeuwerig.
Wat is je favoriete nummer?
Ik had altijd al een obsessie met het nummer 13. Waarom weet ik niet, maar mij brengt het geluk.
Wat is jouw droomcarrière?
Hier heb ik nog niet uitgebreid over nagedacht, maar iets in de richting van art & design zou me leuk lijken.
Waar zou je op jezelf willen wonen?
Amsterdam! Ik vind deze stad echt super! Er liggen veel leuke winkels en het ligt zo'n beetje midden in het land.
Wat is je favoriete manier om te reizen?
Ik ga graag met de fiets, omdat ik dan zelf controle over het stuur heb.
Ook ga ik liever met de auto.
Wat doe je in je vrije tijd?
Tekenen, bloggen, fotograferen, magazines lezen, noem maar op.
Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
H&M, Urban Outfitters en vintage winkels. Ik vind deze stijlen echt super!
Naar welk concert zou je graag gaan?
Lorde, zij is echt mijn voorbeeld. Ik vind haar stijl en haar liedjes echt te gek.
Wat is je favoriete thee smaak?
Ondanks dat ik niet vaak thee drink, vind ik de apple pie smaak echt heerlijk.
Verzamel je iets?
Nee, en eigenlijk ook nooit gedaan. Meestal omdat ik het niet zo lang volhoud.
Je slaapt niet zonder...
...kussens! Ik lig liever wat hoger met mijn hoofd dan dat het plat op een matras ligt.
Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor je alleen, wat zou je ermee doen?
Ik zou sowieso een deel aan KIKA geven, het andere deel zou ik op mijn bankrekening zetten.
Wat is je favoriete make-up merk?
Ik vind dat ieder merk goede make-up heeft, daarom heb ik ook geen echte favoriet.
Wat is je favoriete seizoen?
Lente! Niet te warm, niet te koud. Gewoon precies goed.
Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht, ik vind het niet fijn als er licht mijn kamer op schijnt omdat ik dan niet goed in slaap kan vallen.
Wat eet je het liefst?
Deze vraag kan ik nooit goed beantwoorden. Maar mijn favorieten zijn pizza en kip tandoori.
Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat het iets is wat ik leuk vind, waar ik moeite voor wil doen en tijd in wil steken, dat je andere mensen misschien kunt helpen, of ze juist vermaken.
Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Op het moment heb ik een op de Hitkrant, maar deze ga ik binnenkort opzeggen. Ik vind dit tijdschrift een beetje saai worden.
Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Toen lag ik lekker te slapen :3
Wat is je favoriete parfum?
Ik heb hem niet in mijn bezit, maar de geur van Marc Jacobs' Daisy is een geur waar ik nooit moe van wordt.
En dit was het alweer,
Hopelijk vonden jullie het leuk.
En tot de volgende keer
-Chayenne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten