donderdag 27 maart 2014

Part of my bucket list

Hey allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie een deel van mijn bucket list.
Voor de gene die niet weet wat dit is; een lijst met allemaal dingen die je wilt doen voor je dood gaat.
Ik heb mijn 20 belangrijkste op een rijtje gezet.

-Lorde ontmoeten.
-Een Chanel tas of parfum in bezit hebben.
-In Amsterdam wonen.
-Een echt pennyboard kopen.
-Alle Ben&Jerry smaken proberen.
-Naar een concert van de Rolling Stones (dit is best moeilijk :/ )
-Vijf katten in bezit hebben. (vraag me niet waarom vijf)
-Een eigen appartement/huis.
-Mijn plafond in galaxy thema verven.
-YouTube video's maken. (meer voor de lol en voor bij deze blog)
-Een Iphone kopen.
-Op reis gaan naar Californië.
-SKYDIVEN! Dit lijkt me ZO geweldig leuk om te doen.
-Met mijn vader naar Pinkpop (daar ga ik al naar toe, ik ga ook foto's maken of vloggen)
-Een eigen tye-dye T-shirt maken, gewoon omdat ik deze leuk vind.
-Mijn bed vol met kussens gooien, ja dit klinkt heel raar.
-Een eenhoorn-pillowpet hebben. Mijn zusje heeft deze en ik vind hem zooooo schattig.
-Romy meeten (van muchable.nl)
-Een origami workshop doen met Siënna, hahaha.
-Een bloemenhaarband/krans kopen.
En dit waren 20 dingen van mijn bucket list.
Laat een reactie achter waarin je een van jouw bucket list-dingen zegt.
En dan tot snel
-Chayenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten