zondag 9 maart 2014

Review: nagelstickers

Hey allemaal,
Ik was laatst met Siënna in de kruidvat. Daar hebben ze weleens een kortingsrekje met allemaal afgeprijsde make-up artikelen.
Ik vind het leuk om erin te kijken, want meestal liggen er bruikbare dingen tussen van maar €1 terwijl ze normaal €12 euro zijn.
En toen vond ik een setje nagelstickers van Catrice met rozenprint. "UITPROBEREN" dacht ik.
Nu heb ik het voor jullie samengevat.


Kleur: Het is een rode achtergrond met roze roosjes. Dit vind ik wel schattig.
Verpakking: Hier vind ik niet veel over te zeggen want die is hetzelfde print als de stickers zelf.
Pasvorm: Zelf vind ik dat ze niet goed op mijn duimnagels passen omdat deze net een andere vorm hebben. Op de andere nagels pasten ze goed.
Plakbaarheid (als dat een woord is):
Eentje is er in 2 dagen tijd al af gegaan. Bij de rest zijn de nagelrandjes wat afgesleten, dit ziet niet zo mooi uitzien.
Geheel: In principe zijn ze wel goed, maar niet de beste die ik heb gebruikt. Ik raad deze wel aan maar ik zou niet de volle mep betalen, dan krijg je niet echt waar voor je geld.
Nou dit was dan mijn review, hopelijk vonden jullie het nuttig.
Als jullie willen dat ik vaker zoiets doe laat even een reactie achter.
-Chayenne
P.s. Het kan zijn dat ze deze niet meer verkopen omdat ze in het kortingsrekje lagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten