vrijdag 14 maart 2014

Review Essence Eyeliner Pen, extra longlasting + mini tutorial


Hey allemaal,
Vandaag heb ik een review voor jullie en dit keer op de de Essence Eyeliner Pen!
Enjoy!
Oke, ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om even snel te laten zien hoe ik m'n eyeliner aanbreng, dus dat heb ik even snel gedaan
-voor de duidelijkheid: ik ben geen expert, dus wordt niet boos als ik foutjes maak!-


Eerst trek ik een lijntje langs m'n wimper-rand voordat ik de Wing ga maken, dan heb ik heb begin al, Daarna maar ik het bovenste lijntje van m'n Wing, dan heb ik een beeld tot hoe hoog hij gaat als ik dat heb gedaan maak ik het onderste lijntje en verbind ik die met het bovenste lijntje. Nu moet ik nog alleen maar de Wing een beetje inkleuren, en dat is het al :D

Tip: als je Wing nou niet helemaal gelukt is kan je de kleine foutjes altijd nog even oplossen met een wattenstaafje en wat make-up remover!

Nu weer terug naar de Review,
Toen ik hem kocht had ik niet het idee dat dit iets voor mij zal zijn, ik dacht dat zo'n pen alleenmaar onhandig was... Maar nu ik hem een paar keer heb gebruikt vind ik hem echt superfijn!

De voordelen van zo'n pen vind ik dat je verschillende lijntjes kan trekken, dikke, dunnen, wat je maar wilt!
Zo kan iedereen iets maken wat ze zelf mooi vind.


Ook is wel fijn dat de eyeliner echt Zwart is, en niet iets richting de bruin - zwart wat sommige eyeliners wel eens hebben. Voor de rest vind ik de verpakking gewoon, niet speciaal maar ook niet saai.


Wat het longlasting aangaat ben ik nog wel aan het twijfelen... Oké, hij blijft een hele schooldag wel lang zitten, maar er komt toch wel wat zwart vanaf en dat gaat dan onder je ogen zitten...
Maar ik moet niet zeuren, ik vind dit eigenlijk gewoon een prima eyeliner die ik zeker kan blijven kopen (Als ik tenminste geen betere vind.. ghehehe) 

Oke, dit was mijn review al, Als jullie dit nou leuk vonden doe dan een 1+ hieronder geven en laat eens een keer 'n reactie achter waar jullie een artikel over willen!

-Siënna x







Geen opmerkingen:

Een reactie posten