vrijdag 7 maart 2014

Shoplog Maastricht (o.a. Bershka, V&D)

Zoals jullie waarschijnlijk al wisten zijn Siënna en ik gisteren in Maastricht gaan shoppen, dus leek het ons leuk om een shoplog te maken.
Dus laten we beginnen :)






Als eerste gingen we naar de Hema, waar we een notitieboekje hebben gekocht,
ik heb die van mij al van top tot teen versierd, maar hij was neon-roze.
We zouden deze voor onze blog gaan gebruiken, voor ideeën en zo'n dingen.
Notitieboek, Hema, € 2,50




Daarna waren we bij de Jamin. Ik was er al een lange tijd niet meer geweest dus
het viel me meteen op dat er nieuw Amerikaans snoep was.
Eerst kon ik niet kiezen, want ik wilde niet teveel uitgeven aangezien hun
Amerikaans snoep redelijk prijzig kan zijn. ( Pringles met pizza-smaak zijn 4 euro! ).
Toch heb ik na lange tijd rondlopen wat gekocht.
Reese's peanutbutter cups, Jamin, € 1,75
Voor iedereen die niet weet wat Reese's peanutbutter cups zijn, het is een laagje pure
pindakaas omringd met melkchocolade. Door de sterke smaak van de pindakaas is
het eigenlijk iets waar je van moet houden.

Whoppers Milkshake Strawberry, Jamin, € 2,99
Dit item wilde ik al erg lang kopen, maar steeds vergat ik het of hadden ze het niet.
Maar nu heb ik hem eindelijk.
Ze zijn in het begin een beetje zoet, maar na een tijdje valt het best mee.
Ook bij deze, als je niet weet wat het is, het zijn een soort harde melkballetjes
met een zacht laagje glazuur of zoiets eromheen. Deze zijn in verschillende smaken verkrijgbaar.



Ook zijn we naar de V&D geweest. Waar ik een tekendummy heb gekocht. Dit is een
boek met blanke pagina's, geen lijntjes of niks. Dit gebruik ik om schetsen en tekeningen te
maken.

Blanco notitieboek, V&D, Was € 9,99 nu voor € 5,-
Op deze foto lijkt het 'hoesje' oranje, het heeft eigenlijk een neon-roze kleur.
Het hoesje is trouwens van rubber/siliconen.
We zijn ook bij de Claires langs geweest, de bedoeling was dat ik een portemonnee
 zou scoren. Maar ik kwam hiermee naar huis.
Ketting met oogje, Claires, € 5,99
Earcuff vleugels, Claires, prijs is geloof ik € 5,99
De earcuff is trouwens een setje met een veren-oorbel (hangertje).
Als laatste waren we bij de Bershka, en voor dat we naar binnen liepen, dacht ik: "Hier MOET
ik gewoon een skater skirt kopen!" en ja hoor, het is me gelukt.
Skater skirt "LIPS", Bershka, € 14,99
En dan zijn we klaar! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan hebben gehad.
Laat ook even een feedback achter, je mening wordt erg gewaardeerd. (haat-reacties worden genegeerd) en als je vragen hebt kan je die nog altijd stellen.
-Chayenne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten