vrijdag 28 maart 2014

Mijn 3 Fashion Musthaves Voor De Lente! :)

Hey allemaal,

Omdat het sinds kort lente is heb ik mijn 3 Fashion Musthaves voor jullie ;) Onthoud dat niets verplicht is ofzo, dus je hoeft het niet perse te kopen... Enjoy!


Omdat er in de lente nog wel een fris briesje kan hangen is een leuk spijkerjack niet alleen stijlvol, maar het houd je ook nog een beetje warm.

Een vrolijk kleurtje op je nagels kan nooit kwaad, een van mijn favo kleuren deze zomer zijn de pastel tinten en de mint groen/blauwe kleur.

Jurkjes! Oh God... I love them! Je kunt een zwart leuk jurkje zo leuk maken met sieraden enzo... De mogelijkheden zijn eindeloos!


En dat was het al :O Het waren er eerst 5 maar ik had geen tijd meer om dit artikel af te maken... Sorry :p, See ya!
-Siënna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten