zondag 9 maart 2014

Common White Girl Tag

Hee Sweathearts, vandaag heb ik de Common White Girl Tag voor jullie.
Enjoy! 


1. Favoriete Starbucks drankje? Ehm... Nu ben ik eigenlijk pas 2 keer bij de starbucks geweest omdat het niet echt dicht bij huis ligt maar als ik moet kiezen tussen de 2 dingen die ik daar heb gekozen ga ik voor de Strawberries & Crème Frappuccino



2. Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend? Meestal sta ik veel te laat op en kan ik gerust zeggen dat als ik om 7 uur opsta pas om half 8 uit m'n bed kom en ik me vervolgens snel moet wassen en omkleden enzo.. dus het is denk ik ongeveer maar 15 minuten is en als ik optijd opsta doe ik er een half uurtje over ofzo... (:

3. Hoeveel selfies maak je per dag? Aangezien dat ik geen frontcam heb heel weinig.. dus eigenlijk 1 á 2 keer om de 5 dagen :P

4. Hoeveel Instagram followers en foto's heb je? 175 :D

5. Zeg je wel eens hard op 'LOL' of 'OMG?' Nee... eigenlijk bijna nooit omdat ik dat best duf vind klinken -.-' haha

6. Draag je soms meer dan 1 keer hetzelfde kleding stuk? ehm... ja, want ik heb zegmaar niet echt genoeg kleding voor elke week iets nieuws te dragen (niet dat ik super weinig kleding heb ofzo maar soms liggen er dingen in de was ofzo en dan kom ik niet uit om elke dag iets anders aan te doen heb.


7. Ben je rasistisch? Uuuh... Nee? Dit vind ik best wel een rare vraag want ik denk niet dat mensen hier snel ja op gaan zeggen... 


8. Hoeveel tweets heb je? Actually... Maar 1, ik heb laats al mn tweets verwijdert^.^ 


9. Instagram, Twitter of Tumblr? Tumblr!<3 


10. Wat doe je het meest in je vrije tijd? Dit klinkt heel nerdy maar eigenlijk leren... Haha

11. Wij zijn je favoriete Youtubers? Pfoe... Dat zijn er best veel... Maar als ik er 3 moest kiezen waren dat Jiami (lifesplash), Teske (teskuh) en Diana (disfordazzle)


12. Hoe vaak doe je je nagels? Dit is eigenlijk het 1e moment dat ik besef dat ik nog nooit zolang nagellak op heb gehad (3 dagen is dus mijn record :p ) maar normaal doe ik dat zo'n 1 keer per 2 weken omdat ik er zo slecht in ben




13. Ben je een shopaholic? Waaat? Shopaholic? Ik denk dat ze shopverslaafd ofzo bedoelen... Maar ja, eigenlijk ben ik dat steeds meer aan het worden... Haha


14. Hoe vaak heb jij Mean Girls gezien? Wie zijn de Mean Girls?


15. Heb je veel kleren? Ja, maar omdat ik 2 huizen heb en de was bij beide huizen niet zo snel gaat ook weer niet


16. Maak je voor dat je gaat eten foto's van je eten? Soms... Meestal alleen bij mooi eten zoals watermeloen ofzo...


17. Draag je elke dag make-up? In het weekend niet omdat ik dan zegmaar m'n gezicht laat 'rusten' 


18. Wat zijn je gemiddelde cijfers op school? 6... 7... Het kon eigenlijk allemaal wat beter, vandaar dat ik nu best veel leer


19. Hoe doe je je haar altijd? Meestal gewoon los :D


20. Zie je er altijd goed uit? Hahaha, nee, absoluut niet! Ik heb zegmaar heel duidelijk goede en slechte dagen...


Hopelijk vonden jullie deze 'tag' een beetje interesant,
-Siënna x.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten