maandag 10 maart 2014

Dag uit m'n leven: Foto Editie!

Hee Iedereen, 
Vandaag heb een dag uit m'n leven gefotografeerd voor jullie,
Enjoy!
-Sorry dat ik geen foto's op school heb gemaakt, maar ik mag eigenlijk niet fotograferen op school & sorry als de kwaliteit niet helemaal geweldig is.. maar ik heb m'n best gedaan!-


Het begon allemaal met dit supermooie weer! Toen ik wakker werd en het licht in m'n kamer zag dacht ik meteen, sh*t.. ik heb me verslapen! Gelukkig was dit niet zo en was het gewoon al super licht s' ochtends.

Sinds een paar weken geleden probeer ik meer ontbijtgranen te eten (gewoon omdat het super lekker is) en  als ik eerlijk moet zijn was vandaag de eerste dag dat ik er pas mee begon... haha (:




Toen ik terug van school kwam (laatste uur uitval, yay!) fietste ik met Chayenne naar huis(:
(ja mensen, er stond eerst een andere foto, maar Chayenne wou dat niet -.-')
Omdat ik iets nodig had voor vioolles wat ik kwijt was had een meisje dit voor me gekopieerd, en eigenlijk was het de bedoeling dat we dat in de bieb deden, maar de bieb was dus dicht... Dus was dat meisje (Veerle) zo slim om het al thuis de kopiëren en had ik het alsnog nog!

^ Maastricht ^
Omdat Veerle nog een agenda nodig had gingen we even naar de Hema

Helaas hadden ze daar geen Agenda's meer...  Maar ik heb wel eindelijk een blending brush gevonden! Dus nu weet ik eindelijk waar ik die kan kopen. (niet gekocht.. ik had te weinig geld...)

Omdat chayenne's Whoppers super lekker waren wou ik er ook een paar kopen... Maar echt, serieus... Koop deze Reese's smaak nooit! Het smaakt er helemaal net naar en eigenlijk vind ik het zelfs best vies.

Ahww, hier moesten we alweer afscheid nemen :/ , Zien jullie dat onze schaduwen een hartje maken? Hihi <3

Ons avondeten: Uiensoep, Ik weet dat dit er niet smakelijk uitziet... Maar dat was het echt wel!



Tja... Hier kan maar een ding zeggen... Leren! -.-'

Ik had nog een paar lampjes aan m'n bed opgehangen ook al is het bijna lente... Haha

Nog even app'en met een van m'n beste vriendinnen <3

En nog wat getekend in m'n dummy! (Ja, ik weet het... Dit heb ik nagemaakt... #origineel haha; )

Dit was eigenlijk m'n dag... Er was niet echt iets speciaals gebeurt maar ja.. Nu zien jullie ook een beetje hoe mijn leven eruit ziet (:
-Siënna x.

PS. Hebben jullie nog suggesties voor een bepaald artikel? Laat dan even een reactie achter met wat je wilt!



1 opmerking: