donderdag 20 maart 2014

Face of the day :D



Hey allemaal, vandaag heb ik een face of the Day voor jullie en dat houd in dat ik laat zien wat voor 'n make-up op heb. Het is niet zo veel maar anders wist ik niets om te doen :P, sorry!




Ogen:


Zoals jullie zien is het vrij simpel, alleenmaar wat eyeliner en mascara. Niet echt iets speciaals maar aangezien dat ik nog maar in de 1e zit wil ik het een beetje rustig houden (voor mij is dit al redelijk heftig aangezien bijna niemand eyeliner draag (: )


 De mascara die ik gebruik is van Rimmel London, ik ben helaas vergeten om foto's te maken van het borsteltje, -sorry-maar ik kan wel zeggen dat hij je wimpers echt super lang maakt! <3

De eyeliner kennen jullie nu inmiddels wel... haha, het is echt een favoriet van het moment zeg maar :D

Lippen:

Op m'n lippen heb ik rode lipgloss op van Essence,
 op de camera komt hij een stuk lichter over dan in het echt, maar als je een keer in de kruitvat bent en je wilt weten hoe de kleur eruit ziet kijk dan even in het Essence schap :D


Om precies te zijn het is een stay with me lipgloss in de kleur 07 kiss kiss kiss Het is een donkerrode kleur maar zoals ik al zei: hij lijkt een stuk lichter :P

Parfum:


Voor de mensen die houden van een zoet geurtje wat redelijk lang blijft zitten is dit echt een goede parfum! Het is de Ange ou Démon, Givenchy 100ml. Helaas is hij redelijk duur en bijna op :'(.. haha, Maar voor de mensen die marktplaat vertrouwen... (zoals ik (; ) kunnen jullie daar ook nog altijd op kijken...

Eigenlijk was dit het al... Sorry dat het een beetje mager is maar ik heb nu nog niet zo veel tijd en ideeën maar ik beloof dat er binnenkort veel leukere dingen komen! Ohja, we zouden het leuk vinden als jullie een keer een reactie achterlaten met wat jullie willen lezen/zien, dan hebben Chayenne en ik wat meer inspiratie en kunnen we ons ook op jullie afstemmen! :D

-Siënna x.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten