woensdag 12 maart 2014

DIY, Ear cuff met een paperclip


Hey Iedereen! Vandaag heb ik een DIY voor jullie! Ik laat jullie namelijk zien hoe je deze leuke Ear Cuff kan maken, veel lees plezier! (PS. bereid je voor op véél foto's)
Oke, wat is een Ear Cuff nou precies? Een Ear Cuff is een soort oorbel waar je geen gaatje voor nodig hebt, je klemt het namelijk vast aan je oor. Hier onder zie je een 2 voorbeelden ervan:


Oke, laten we dan nu echt beginnen! Wat heb je nodig?


Een Paperclip
Een platbektang (of iets wat er op lijkt, ik ben de foto's van de tangen kwijt dus ik doe het maar even zo)
En als laatste een platbektang (of iets wat er op lijkt)

Let's Begin!


1. Vouw eerst de paperclip open, dit dan je gewoon met je handen doen, en ja... ik weet dat mijn handen nogal vies zijn op deze foto... Het resultaat zie je hier rechts boven, ik heb staafje nog in 2e gedeeld omdat hij anders een beetje te groot was



2. Maak nu een kleine krul aan het einde van het stukje ijzer totdat je zoiets als hier onder hebt



Doe dit bij beide kanten, Let er wel op dat de krullen naar elkaar staan toegedraaid!

Neem dan het midden van de paperclip en buig de krullen naar elkaar toe.


 Dit is dan het resultaat, zien jullie al op wat het gaat lijken? :D


Pak dan de twee krullen vasten met de ene tang en doe met de platbektang (op de foto is het volgens mij een kniptang, sorry) de stukken die uit elkaar staan naar elkaar toe buigen, als het goed is heb je nu dit onderste.
zoals jullie kunnen zien is het een hartje! <3


Neem nu het punt waar de twee lijnen bij elkaar komen vast en 
buig het met je vingen omhoog




Yaaay, en dit is je resultaat, je kan natuurlijk als het mislukt is (zoals bij mij) nog even alles aanpassen en wat mooier maken!



 Zo kan je het dan in je oor doen, maar het kan natuurlijk ook nog wat meer naar beneden of juist helemaal naar boven, wat jij wilt! 
Hopelijk vonden jullie deze DIY leuk, als jullie dit nou ook hebben gedaan stuur dan een foto naar m'n Instagram: Justsiennaaa Of naar m'n Twitter: siennals

Dan bedank ik jullie nu alleen nog maar voor het kijken, enne... Doei!
-Siënna x.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten