woensdag 5 maart 2014

Welkom:D


Hey iedereen,
Welkom op onze blog! Ik ben Siënna en heb samen met Chayenne de blog: Donuts-Beauty (we houden veel van donuts J ). In mijn eerste artikel ga ik mezelf voorstellen. Enjoy!

Okay… Zoals ik al zei heet ik Siënna. Ik ben jarig op 10 oktober en ik ben nu 13 jaar oud. Ik zit op het Stella Maris College - Havo/Vwo. Verder hou ik veel van schrijven, filmpjes en foto’s maken, skateboarden op andermans skateboard omdat ik er zelf geen heb (; , lezen, en natuurlijk ben ik verslaafd aan youtube filmpjes kijken! (vooral die van Jiami, Teske, Diana, Rutger en natuurlijk De Milkshake-vlog <3 )

Ik speel viool en qua sport doe ik turnen en ga ik soms joggen (ik wil trouwens veel meer gaan joggen maar ik ben er gewoon te lui voor (; ).

Mijn favoriete merken zijn Springfield, Lush, De Primark (als je dat een merk kan noemen), Claire’s, MAC en Catrice.

En mijn favoriet eten is kip, sushi, ‘n milkshake kokos, starbucks
en natuurlijk Donuts!

Hopelijk heb ik jullie nu al wat meer geïnformeerd <3
-Siënnax

Geen opmerkingen:

Een reactie posten