woensdag 5 maart 2014

Voorstellen, welkom op onze blog.

Heey allemaal,

Mijn naam is Chayenne, ik ben 12 (bijna 13) jaar en ik heb deze blog samen met Siënna.
Mijn hobby's zijn skateboarden, bloggen, lezen en youtube videos kijken. Ook doe ik aan paardrijden en speel ik gitaar.
Ik ben een beetje een controlfreak, als iets niet gaat zoals gepland kan ik gestressed raken.
De blogs van Teske en Jiami zijn leuk. Ook volg ik de blog van Romy (www.muchable.nl) en de blog van Natiza (www.thebeautyblondie.nl)
Op youtube kijk ik vooral beauty, fashion en lifestyle filmpjes.
Ik zou heel graag een eigen kanaal willen maar ik heb geen goede camera met statief :(
Maar dit was mijn voorstel-artikel.
Ik hoop dat jullie al wat meer over me weten. Als jullie vragen hebben kunnen jullie ze altijd stellen.
-Chayenne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten