vrijdag 21 maart 2014

Personal | My day

Hey allemaal,
Vandaag ben ik met Lauryn (een van mijn beste vriendinnen) mee geweest naar Valkenburg. Zelf woon ik in Maastricht dus ja..

We hebben eerst geluncht, onze zelfgemaakte rolsti's (tosti verzonnen door Dylan Haegens) waren heerlijk.
Daarna gingen we naar de HEMA, daar kocht ik een heel dik notitieboek voor maar 2 euro. Ik kocht ook een soort totebag voor 1 euro 75 en ik kocht twee geodriehoeken voor 50 cent per stuk.
Eenmaal terug bij Lauryn thuis ging ze haar kamer herinrichten voor het YouTube kanaal dat ze gaat starten met haar zusje.
Om 3 uur gingen we naar Selena's huis om op haar zusje te passen.
Daarna moest ik helaas alweer naar huis.
Het was een super gezellige dag :D
Lauryn haar YouTube:
Casualinternetkids CIK
Doei
-Chayenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten