woensdag 19 maart 2014

How to: kamer opruimen

Hey allemaal,
Veel mensen zullen het wel herkennen. Een rommelige kamer. Zelf heb ik er ook zo een, maar ook heb ik een moeder die zegt dat ik hem moet opruimen.
Maar wat als je niet weet waar je moet beginnen?
Dan is dit artikel heel erg geschikt voor jou!
Als eerste begin ik in mijn kledingkast, deze heb ik zo gedaan.
Tip: begin met de dingen waar je het minste aan te doen hebt.
Zelf leg ik altijd spulletjes op mijn vensterbank, maar na een tijdje is alles weer een troep.
Gooi dus regelmatig alle rotzooi weg en leg je spullen wat netter neer.
Als je een ladekast heb, heel fijn!
Hier kun je alle spullen in kwijt die je niet wilt zien maar toch nodig hebt. Zo oogt je kamer al wat rustiger.
Heb je geen ladekast maar wel iets van een rek? Hier kan je toch veel spullen in kwijt maar dit moet je wat netter houden.
Zet bijvoorbeeld alle boeken naast elkaar in plaats van op een stapel te leggen.
Ook leuk is als je allemaal kleine bakjes koopt waar je bijvoorbeeld sieraden in kwijt kan.
Ruimte onder je bed?
Zelf heb ik daar grote opbergbakken gezet zodat ik daar ook allemaal dingen kwijt kan.
Bureau.
Dit is mijn opruimvijand, deze kan ik namelijk nooit opgeruimd houden.
Leg dus bijvoorbeeld al je schoolboeken in een rek of kast, maar wel allemaal bij elkaar.
Handig is als je een potje met pennen en potloden neerzet.
Stofzuig ook regelmatig op je kamer en haal ook ander stof weg. Zo is het al wat hygiënischer.
En dit was mijn how to. Hopelijk was het nuttig. Veel succes met je kamer opruimen!
-Chayenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten