dinsdag 1 april 2014

Revieuw: Victoria Secret Fragrance Mist

Hey iedereen :D Deze week heeft Etos 3 verschillende Secret Fragrance Mist van Victoria Secret in de winkel liggen! Aangezien dat ik normaal niet echt de beschikking heb om van dit merk iets te kopen sloeg ik vandaag mijn kans, ik ging naar de Etos en kocht er 2. Wil je nou weten wat mijn reactie hier van was? Lees dan gauw verder! :D



Van links naar rechts: 1. Pure Seduction 2. Simply Breathless
Toen ik het eerst hoorde was ik echt super blij omdat dit m'n kans was voor zoiets in huis te kunnen krijgen (: Helaas hadden ze de paarse niet meer maar ik ben al blij genoeg dat ik er tenminste twee heb.


De verpakking vind ik heel lief en meisjesachtig (: Op de achtergrond staan bloemen en de kleuren van de spray zelf zijn ook nog een heel vrolijk en lekker zomer/lente achtig.


De geur? Die is goddelijk! In de rode variant zit fresia (dat is een bloem) en rode pruimen, vandaar de rode geur denk ik :P In de Gele variant zit ook fresia, en er zit mandarijn in. Allebei dus lekker fris en zoet.


In deze 'flessen' zit 250 ml in en per fles betaal je €10,- Redelijk duur maar het is wel je geld waard!
Deze flessen zijn nu nog een week in bijna alle Etos filialen te vinden (ik weet niet precies welke :p)

-Siënna x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten