donderdag 10 april 2014

Review: Dove nourishing body lotion.

Hey allemaal,
Ik heb eindelijk weer eens een review voor jullie, deze keer over de nourishing body lotion; limited edition BEAUTY BLOSSOM.

Ik heb hem niet zelf gekocht dus ik zou helaas niet weten hoeveel 'ie kost.
Ik weet wel dat deze sowieso bij de Etos verkrijgbaar is in meerdere varianten.

De geur van hoe die in de fles ruikt had ik anders verwacht. Ik dacht dat het een wat zoetere en frissere geur zou zijn maar dat viel wel mee.
Ik kan niet beschrijven waar het precies naar ruikt, maar op zich ruikt het lekker.

Hij is erg vloeibaar aan te brengen en ik voel meteen dat mijn huid er zachter en soepeler van wordt.
Als je hem regelmatig gebruikt levert het best wel een effect op.

Ik vind de fles ook handig voor thuisgebruik, hij zou net te groot zijn om mee te nemen. Maar toch is het fijn dat er 250 ml in zit, dan hoef je niet zo heel vaak een nieuwe te kopen.

Dit was het alweer, ik vind dit product echt een aanrader dus probeer het vooral eens uit.

Doei
-Chayenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten