maandag 7 april 2014

Tag: And that's who i am!


Hey iedereen, ik pas even m'n artikel aan omdat ik het vorige nogal flut vond... :)
Vandaag dus een tag, de bedoeling is dat je plaatsjes uitkiest (hier) en dat je er dan wat bij over vertelt... :)
Let's Begin!

Ik weet niet of jullie of het weten, maar ik heb 3 super lieve katjesss <3 En ik hou er echt van om ze te knuffelen :D

Een van m'n favoriete dieren <3 Ze zijn gewoon zo mooi, en sluw :O

Het leukste is natuurlijk als mensen dat terug lachen, ook doe ik wel 'ns dat ik dan zo fiets en dan steek ik m'n hand uit en dan geven mensen een high five, behalve wielrenners dan.. die denken een carrière te verpesten door iemand een high five te geven... :P

Vroeger deed ik dit al en ik denk dat het een beetje is blijven hangen... Oeps :)

sshhhtt! Niet doorvertellen :$

Dit heb ik wel vaak anders word ik te chagrijnig en dat willen jullie niet meemaken :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten