woensdag 2 april 2014

Wat te doen als je je verveelt

Hey allemaal,
Ik verveel me vaak. Dan vraag ik aan mensen in mijn omgeving wat ik kan gaan doen. En ik heb tot nu toe zoveel dingen gehoord dat ik hier een artikel van heb gemaakt, aangezien iedereen zich wel eens verveelt :o

Wat je kan gaan doen:
-Maak huiswerk. Als je een moment niks te doen hebt is het slim als je huiswerk maakt zodat je het al af hebt. Dan heb je de rest van de week de tijd om bijvoorbeeld met vriendinnen af te spreken.
-Ga eens wandelen. Het helpt je te kalmeren, je hoofd even helemaal leeg te maken, het kan je inspireren. En je bent ook nog eens sportief bezig.
-Maak een leuke tekening. Als je niks te doen hebt is dit altijd wel iets wat leuk is. Als je een jonger broertje of zusje hebt kunnen jullie ook kleurplaten gaan maken, of je kan er een zelf maken.
-Lees een goed boek. Dit is altijd leuk. Heb je geen boeken in huis? Waar wacht je dan nog op? Spring op je fiets en ga naar de boekhandel, of leen een boek bij de bieb. Het kan allemaal.
-Check je social media. Veel mensen doen dat dus je bent niet de enige. En alle bekende youtubers hebben nieuwe filmpjes voor je, bloggers nieuwe artikelen, fotografen nieuwe foto's op Bijv. Instagram.
Als je social media eenmaal opent duurt het wel even voordat je het weer afsluit ;)
-Kijk een film. Films zijn leuk.
-Nodig een vriendin uit. Het schijnt dat door vrienden je stressniveau daalt. Ga random dansen, shoppen, met liedjes van jullie favoriete artiesten meezingen. Met vriendinnen is altijd wel wat te doen.
-Kijk op internet rond voor leuke diy's. Goedkoop, makkelijk en een leuk tijdverdrijf. De helft van de benodigdheden heb je namelijk al in huis.
Dus veel plezier met bovenstaande dingen, of als je inspiratie hierdoor hebt gekregen; veel plezier met hetgene wat je gaat doen.
Hopelijk vervelen jullie je nu ook minder snel.
Doei :)
-Chayenne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten