zaterdag 5 april 2014

Mijn laatste blogweek?!

Hey iedereen, vandaag heb ik een minder leuk artikel voor jullie.. (althans.. dat denk ik dan, misschien ben je er wel heel blij mee :P ) Het is namelijk... Ik stop met de blog.


Waarom? Ik heb er gewoon geen tijd voor. Ik wil dit jaar graag naar het VWO en zo als het er nu uitziet ga ik naar HAVO... Maar ik kan het dus nog gewoon ophalen maar daar moet ik dus wel veel tijd aan gaan besteden en omdat ik nu bijna elke dag met de blog bezig ben heb ik daar gewoon geen tijd voor...
Ook heb ik vaak door de tijd die ik er insteek (teveel op te computer, de camara van m'n ouders gebruiken, enz. enz.) er vaak ruzie over met m'n ouders & opa en oma...

Hoe gaat het nou verder? Als ik eenmaal op het VWO zit (hoop ik) ga ik misschien verder op deze blog of ik begin een eigen.. Ik wil sowieso niet voor altijd stoppen maar gewoon voor tijdelijk :)

Ik hoop dat jullie mij artikels leuk vonden en dan kunnen jullie de komende week nog genieten van mijn artikels...

- Siënna x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten