maandag 31 maart 2014

Common white girl tag

Hey allemaal,
Ik wilde vandaag weer eens een tag doen omdat mijn laatste een maand geleden was. Natuurlijk kon ik het dus niet laten om de common White girl tag te doen :D

1. Wat is je favoriete Starbucks drankje?
Helaas ben ik maar 1x bij de Starbucks geweest omdat het niet bepaald naast de deur ligt. Maar toen had ik een Caramel frappucino en deze was heerlijk.
2. Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Kort gezegd; een half uur.
3. Hoeveel selfies maak je per dag?
Er zijn dagen dat ik een stuk of tien selfies maak, er zijn dagen dat ik er totaal geen maak. Dus dit verschilt nogal.
4. Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?
10 foto's en 200+ volgers. (volg me @fxcknoodles :B)
5. Zeg je wel eens hardop "LOL" of "OMG"?
Nee, dit deed ik eerst wel eens maar het begon te irriteren.
6. Draag je soms meer dan een keer hetzelfde kledingstuk?
Ja, ik ben niet zo rijk om 365 verschillende outfits in mijn kast te hebben.
7. Ben je racistisch?
Nee, en ik kan ook geen mensen uitstaan die dit wel zijn. Ik vind dit ook geen goede vraag voor deze tag want het heeft er niks mee te maken.
8. Hoeveel tweets heb je?
3 denk ik.. Maar ik had een nieuw account gemaakt waar ik niet bepaald actief op ben.
9. Instagram, twitter of tumblr?
Instagram en tumblr!
10. Wat doe je het meest in je vrije tijd?
Hahaha, ik heb geen vrije tijd. Altijd in de weer. Beroemd zijn heeft dus niet altijd zijn voordelen.
Nee grapje, in mijn vrije tijd ben ik op mijn kamer te vinden en anders buiten.
11. Wie zijn je favoriete Youtubers?
Zoella, lifesplash, dylanhaegens, grav3yardgirl en nog véééél meer.
12. Hoe vaak doe je je nagels?
Op het moment heb ik maar 1 hand gelakt, maar meestal doe ik het als ik er zin in heb.
13. Ben je een shopaholic?
Ja natuurlijk, wie houdt nu niet van shoppen :D
14. Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Te vaak...
En ik ga hem nog heel vaak kijken.
15. Heb je veel kleren?
Valt wel mee, ik heb laatst mijn klerenkast opgeruimd dus hij oogt al leger.
16. Maak je voordat je gaat eten foto's van je eten?
Nee, nu ik er over nadenk doe ik dit nooit.
17. Draag je elke dag make-up?
Niet iedere dag, het licht eraan of mijn gezicht make-up nodig heeft.
18. Wat zijn je gemiddelde cijfers op school?
Wordt hier gemiddeldes bedoelt? Zo ja, dan heb ik van alles tussen de 4 en de 9.
19. Hoe doe je je haar altijd?
Meestal doe ik het in een hoge paardenstaart of in een messy bun, alleen als ik een hoedje draag doe ik het los.
20. Zie je er altijd goed uit?
Noooo, als ik 's ochtends wakker wordt zie ik eruit als een zwerver, dan moet ik echt ijskoud water in mijn gezicht gooien.
En dit was mijn artikel, hopelijk vonden jullie het leuk :)
-Chayenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten