dinsdag 25 maart 2014

Review: Catrice effect topcoat

Hey allemaal,
ik een artikel gemaakt, over de effect top coat van catrice. Veel plezier!

Catrice ultimate Nail lacquer
Nummer 50 glitterazi.
Ongeveer €2 tot €3.
De top coat is doorzichtig (duh) met een soort disco glitters.
Daarmee wil ik zeggen dat het zilver is met allemaal verschillende glanskleuren.
Voordat ik hem op ging smeren heb ik eerst mijn nagels gelakt met nagellak van de Hema.
In principe is hij fijn uit te smeren, alleen er komen maar een stuk of drie glitters eraf als je er een keer over gaat.
Als je dus meer glitters wil, wacht tot het eerste laagje droog is en ga er nog eens overheen.
Ik merk wel dat door deze top coat mijn nagellak veel langer blijft zitten.
Dus, de conclusie.
Ik vind hem fijn en hij is zeker aan te raden.
Hieronder staat nog een foto.
En dan blog ik jullie later nog.
Doei.
-Chayenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten