zondag 23 maart 2014

Mijn camera

Hey allemaal,
Vandaag heb ik een artikel over mijn nieuwe camera.

Hij kwam woensdag binnen en ik ben er super blij mee.
Ik heb hem gekocht bij bol.com en hij was afgeprijsd van 239 euro naar nog maar 139 euro!
Je had hem ook in een soort pakket met nog een sd kaart en camera-tas erbij, dit pakket heb ik gekocht voor 168 euro.
De camera zelf vind ik vintage uitzien.
Hij is van Fujifilm en hij werkt goed.
Ook heeft hij een spiegelreflex-lens en kan hij tot wel 30 keer inzoomen.
Deze camera werd geleverd in een doos waar een usb-kabel, 4 batterijen, een lenskap en een schouder strap bijzaten.
Op de camera zelf zit een draaiknopje waar je een bepaalde stand mee kan kiezen. Bijv. Fotostand, panorama, videostand.
Ook heb je een knopje waarbij de flitser omhoog springt. Zelf vind ik dit superleuk.
Dit was het artikel, hopelijk vonden jullie het leuk.
-Chayenne
PS. Hier is nog een foto van de camera :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten